» Comics - HUZZA! - December 29th, 2008, 1:29 am

Average Rating: None

« First Page ‹ Previous Page Next Page › Latest Page »

Author Comments:

Advertisement, August 23rd, 2017, 9:56 pm ( Reply )

-

Post A Comment

Reader Comments:



 
( Reply )

I just pretend that there is blood on her 8D
-pretends-
She's so cute! >.<

posted by Ragimuffin on December 29th, 2008, 2:44 am





 
( Reply )

;u; awww

kk
tyy

posted by Starberry on December 29th, 2008, 3:41 am





 
( Reply )

OH YEAH~!

posted by Kokkoii-Matoku on December 29th, 2008, 5:31 am





 
( Reply )

Pffffffffffffffffffftfffffffffffffffffttttt.

...I'm gonna hang around, so that the second somebody gets booted, I can join~ +w+ (That is unless I can apply right noooooooooow~? @uX)

Cause I lurve these kinda plot-thingies in collabs.

posted by Sadistic Little Brother on December 29th, 2008, 12:35 pm





 
( Reply )

I still can't get it to work

|:

posted by mellyface on December 29th, 2008, 1:44 pm





 
( Reply )

do yu have java melly? ;__;

if not go download it at java.com ;A;

posted by Starberry on December 29th, 2008, 2:20 pm





 
( Reply )

its weiiiird D:
I downloaded java but it wont show up in my internet options so I can't enable it

posted by mellyface on December 29th, 2008, 4:03 pm





 
( Reply )

;A; umm ;__; idk then ;A;;;;
it shud work automatically...did yu restart computeR?

posted by Starberry on December 29th, 2008, 6:20 pm





 
( Reply )

yes >:

I can't figure out how to uninstall it...

I want to try reinstalling

posted by mellyface on December 29th, 2008, 6:58 pm





 
waaaaaaaaaaaaaaah ( Reply )

arg can i plz still join!? i wanted to but i kinda just got to get on to my pm pl can i still join plz plz plz?

posted by darkravin on December 31st, 2008, 2:23 am



Post A Comment